Այբուբեն
"/*--9999999999ԷՇ
-09999999999ԸՈ
-09999999999ԹՉ
/*--*9999999999ԺՊ
/*--*9999999999ԻՋ
09999999999ԼՌ
09999999999ԽՍ
099999conveԾՎ
099999s3ԿՏ
and 099999s3ՀՐ
and 199999ԱՁՑ
and(199999ԲՂՈւ
and(9999 99999ԳՃՓ
" and9999/99999ԴՄՔ
" and9999999999ԵՅՕ
"/*--9999999999ԶՆՖ
Արագ Որոնում


Էյզենշտեյն Սերգեյ
1898 թ., Ռիգա
1948 թ., Մոսկվա
Կադր «Իվան Ահեղ» 
(1945 թ., ռեժիսոր՝ Ս. 
Էյզենշտեյն)  կինոնկարից
Կադր «Պոտյոմկին» զրահանավը» (1925 թ., ռեժիսոր՝ Ս. Էյզենշտեյն) կինոնկարից
Կինոռեժիսոր, արվեստի տեսաբան, ՌԽՖՍՀ արվեստի վաստակավոր գործիչ, ԽՍՀՄ Պետական մրցանակների  դափնեկիր Սերգեյ Էյզենշտեյնը համաշխարհային կինոյի առաջին նորարարներից է:

Սերգեյ Էյզենշտեյնը սովորել է Ռիգայի ռեալական ուսումնարանում, Պետրոգրադի (այժմ՝ Սանկտ Պետերբուրգ) քաղաքացիական ճարտարագետների ինստիտուտում, բարձրագույն ռեժիսորական արվեստանոցներում աշակերտել է ռեժիսոր Վսեվոլոդ Մեյերհոլդին: Սկզբում աշխատել է թատրոնում, 1924 թ-ից՝ կինոյում: 
Էյզենշտեյնն իր առաջին՝ «Գործադուլ» (1925 թ.) ֆիլմում հեղափոխական ժողովրդին ներկայացրել է որպես պատմության շարժիչ ուժ: Գեղագիտական և գաղափարաթեմատիկ նույն սկզբունքներն է զարգացրել «Պոտյոմկին» զրահանավը» (1925 թ., սցենարիստ՝ Նինա Աղաջանովա) կինոնկարում, որը նոր փուլ էր համաշխարհային կինոյում: Այս ֆիլմը 1958 թ-ին Բրյուսելի միջազգային կինոփառատոնում առաջինն էր բոլոր ժամանակների 12 լավագույն ֆիլմերի ցանկում: 
Էյզենշտեյնը կինոռեժիսոր Գրիգորի Ալեքսանդրովի և կինոօպերատոր Էդուարդ Տիսսեի հետ նկարահանել է «Հոկտեմբեր» (1927 թ.) կինոնկարը:
Էյզենշտեյնի այլ ֆիլմերից են «Հինը և Նորը» (1929 թ.), «Ալեքսանդր Նևսկի» (1938 թ.), «Իվան Ահեղ» (1945–46 թթ., II սերիան՝ «Բոյարների դավաճանությունը», էկրան է բարձրացել ռեժիսորի մահից 10 տարի անց): Էյզենշտեյնի տեսական ժառանգության մեջ հատկապես կարևորված են ֆիլմի հորինվածքի, մոնտաժի, կադրի, հնչյունապատկերային կառուցվածքի և այլ հարցեր: