Այբուբեն
/*--*99999ԳՇ
099999ԴՈ
099999ԵՉ
099999ԶՊ
099999ԷՋ
099999ԸՌ
199999ԹՍ
199999ԺՎ
9999 99999ԻՏ
and 9999/99999ԼՐ
and 9999999999ԽՑ
and(9999999999ԾՈւ
and(9999999999ԿՓ
" and9999999999ՀՔ
" and9999999999ՁՕ
"/*--99999conveՂՖ
"/*--99999s3Ճ
-099999s3Մ
-099999ԱՅ
/*--*99999ԲՆ
Արագ Որոնում


Կոնֆուցիուս
 (մ. թ. ա. 551–479 թթ.) 
Ժամանակակից կոնֆուցիուսական 
տաճար Մալակայում (Մալայզիա)
Կոնֆուցիուսականությունն ազնվականության շահերն արտահայտող բարոյաքաղաքական ուսմունք է:  Հիմքը դրել է 
փիլիսոփա Կոնֆուցիուսը Չինաստանում, մ. թ. ա. VI դարում: 

Կոնֆուցիուսականության ուսմունքի հիմքում «ազնվազարմ այրի» իդեալն է, որը համաձայնության մեջ է «երկնային պատվիրանի» և բարոյականության օրենքի (դաո) հետ, պաշտպանում է վարվելակարգը (լի), օժտված է ծնողների և ավագների հանդեպ որդիական խոնարհումով (սյաո):
Սյաոն մարդասիրության (ժեն) և այլ բարեմասնությունների հիմքն է ու երկրի կառավարման ամենաարդյունավետ եղանակը:
Ընդունված է, որ Տիրակալի իշխանությունը սրբազան է՝ երկնքից պարգևված, իսկ մարդկանց բաժանումը բարձր և ցածր (ազնվազարմ  այրերի ու մարդուկների) խավերի արդարության համընդհանուր օրենքն է:
Կոնֆուցիուսականության հիմունքները շարադրված են Կոնֆուցիուսի «Զրույցներ և դատողություններ» գրքում, որը կազմել են նրա աշակերտներն ու հետևորդները (Տյան Ցզի, Սյուն Ցզի և ուրիշներ): 
Մ. թ. ա. 136 թ-ին՝ Ու Դի կայսեր օրոք, կոնֆուցիուսականությունը հռչակվել է որպես պաշտոնական գաղափարախոսություն: Այն ունեցել է զարգացման նոր շրջան, որը նշանավորվել է գիտնական-պատմաբան և փիլիսոփա Չժու Սիի (1130–1200 թթ.) ուսմունքի նոր փիլիսոփայական համակարգի ստեղծմամբ: Ի տարբերություն վաղ կոնֆուցիուսականության՝ նոր կոնֆուցիուսականության մեջ նշանակալի տեղ ունեն գոյաբանության, բնափիլիսոփայության և տիեզերածնության հարցերը: 
Հաստատելով սոցիալական կարգերի անսասանությունը՝ նոր կոնֆուցիուսականությունը գերիշխել է Չինաստանի փիլիսոփայական ու հասարակական-քաղաքական կյանքում մինչև  XX դարի սկիզբը՝ 1911 թ-ի Սինհայյան հեղափոխությունը: Կոնֆուցիուսականությունը մեծ ազդեցություն է ունեցել նաև Ճապոնիայում, Կորեայում և Վիետնամում: