Այբուբեն
--> AND ' AND/../.vbscrՀ
AND ' enc//vegvega:Ձ
src=' enc/etc/vega>Ղ
src=' onM1 ANDvega>Ճ
" -->' sty1 ANDwww.gՄ
" AND' UNI8\'Յ
" AND' UNI8'\'\"Ն
" AND'"\'\"Շ
" AND'"AAAAA\\'\\Ո
" onM'"'"'asdf5\\'\\Չ
" src''asdf5`falsՊ
" src''''"asdf5`trueՋ
" sty'+'asdf5`unamՌ
" UNI'+'asdf5ԱՍ
" UNI'falsBBBBBԲՎ
"`fal'truebogusԳՏ
"`tru'unambogusԴՐ
"`una'||'hthttԵՑ
''||'hthttԶՈւ
'*/ --http:ԷՓ
'-->">http:ԸՔ
'-0htTp:ԹՕ
'-0javasԺՖ
' -->-0OWNEEԻ
' -->-0-0phpinԼ
' AND-0-9s3Խ
- 0 ' AND.htacs3Ծ
0 0 ' AND/../.undefԿ
Արագ Որոնում


Թորոս Ռոսլին
XIII դարի 2-րդ կես
Ծննդյան և մահվան թվականներն անհայտ են:

Դիմանկարը` Հրաչյա Ռուխկյանի (1980-ական թթ.)
Թորոս Ռոսլինի 
հուշարձանը` Մատենադարանի առջև (1967 թ., քանդակագործ` Արշամ Շահինյան)
XIII դարի 2-րդ կեսի մանրանկարիչ և գրիչ Թորոս Ռոսլինը 
Կիլիկիայի մանրանկարչության դպրոցի խոշորագույն 
ներկայացուցիչն է: Որպես բազմաշնորհ անհատականություն՝ բացառիկ տեղ ունի միջնադարյան արվեստի պատմության մեջ՝ Արևելքի և Արևմուտքի լավագույն գեղանկարիչների կողքին:

Թորոս Ռոսլինն ստեղծագործել է Կիլիկիայում՝ Հռոմկլայի դղյակին կից գրչատանը, աշակերտել նշանավոր մանրանկարիչներ Կիրակոսին և Հովհաննեսին: Ռոսլինի ստորագրությամբ պահպանվել են 7 շքեղ պատկերազարդված   մատյաններ, որոնցից 1256 թ-ի «Զեյթունի Ավետարանը» և 1268 թ-ի «Մալաթիայի Ավետարանը» պահվում են Մատենադարանում, 1262 թ-ի «Սեբաստիայի Ավետարանը»՝ Բալթիմորի Ուոլտերս պատկերասրահում, մնացած երեքը և 1266 թ-ի Մաշտոցը՝ Երուսաղեմի Սբ Հակոբյանց վանքի մատենադարանում: Ռոսլինին են վերագրվում նաև 3 անստորագիր ավետարանների (Վասակ իշխանի, Հեթում Ա-ի և 1250/51 թ-ի Ավետարանի) մանրանկարները: Ավետարանները բացվում են շքեղ խորաններով, որտեղ, բացի XII դարի և XIII դարի սկզբի կիլիկյան մանրանկարչության դպրոցի մոտիվներից, առկա են նաև նոր երևույթներ: 
Ռոսլինի ավետարանիչների պատկերներում երբեմն զգացվում է և՜ XI դարի Անիի, և՜ XII դարի կիլիկյան գրքարվեստի ազդեցությունը: Նա հայ գրքարվեստը հարստացրել է բազմաթիվ թեմաներով, վերականգնել արքայական տան անդամների պատկերներով ձեռագրերը զարդարելու ավանդույթը: Պահպանվել է Լևոն Գ թագավորի 2 դիմանկար. մեկը՝ պատանեկան տարիքում, մյուսը՝ տիկնոջ՝ Կեռանի հետ: Թորոս Ռոսլինը, թեև հաճախ, սակայն միշտ նորովի է անդրադարձել ավետարանական նույն պատմությանը: Խորապես իմանալով անտիկ արվեստը, հատկապես քանդակագործությունը, իր գործերում օգտագործել է դասական երկերի գեղարվեստական արտահայտչամիջոցներ: Ռոսլինի զարդագրերը նրբագեղ են և ճոխ. մասնավորապես «Զեյթունի Ավետարանում» կան ոչ միայն առանձին զարդագրեր, այլև մարդագիր «Ե»-ն միավորվում է լուսանցանկարի հետ և, մի ամբողջություն կազմելով, ներկայացնում «Ավետումը»: Զարդագրերի այս ձևը նորություն էր հայ գրքարվեստում: 
Թորոս Ռոսլինին հովանավորել և ձեռագրեր են պատվիրել Կիլիկիայի Հեթում Ա և Լևոն Գ թագավորները, Կոստանդին Ա Բարձրբերդցի կաթողիկոսը և ուրիշներ: Ռոսլինի ձեռագրերում պահպանվել են 200-ից ավելի պատկերներ, որոնք բացառիկ արժեք ունեն XIII դարի գեղարվեստական ժառանգության մեջ: 
Թորոս Ռոսլին. Լևոն արքայազնի և 
Կեռան արքայադստեր պատկերը 
(Ավետարան, 1262 թ.)
Թորոս Ռոսլին. «Մալաթիայի Ավետարանի» (1268 թ.) 13բ, 14ա էջերը,
«Հոգեգալուստ» (նույն ավետարանից)





   «Թորոս Ռոսլինը Վերածնունդ է: Ինչպիսի՛ էլեկտրականությամբ է այդ մարդը օժտված: Նա ամենամեծ նկարիչն է: Ուչելլոյի դժբախտությունն այն էր, որ չէր տեսել Թորոս Ռոսլինի նկարները: Ողբերգություն է, բայց իրականություն, որ աշխարհի մեծ արվեստը միշտ չէ, որ հասանելի է բոլոր նկարիչներին»:
Արշիլ Գորկի