Այբուբեն
and 9999/99999Հ
and 9999999999Ձ
and(9999999999Ղ
and(99999Ճ
" and99999conveՄ
" and99999s3Յ
"/*--99999s3Ն
"/*--99999s3Շ
-099999ԱՈ
-099999ԲՈու
-099999ԳՉ
/*--*99999ԴՊ
/*--*99999ԵՋ
099999ԶՌ
099999ԷՍ
099999ԸՎ
099999ԹՏ
099999ԺՐ
099999ԻՑ
099999ԼՓ
199999ԽՔ
199999ԾՕ
9999 99999ԿՖ
Արագ Որոնում


Գյուրջյան Հակոբ
 1881 թ., Շուշի 
1948 թ., Փարիզ
«Հաղթանակ» (1923 թ.)
Հակոբ Գյուրջյանը հայ իրականության մեջ առաջինն է ստեղծել բազմաժանր արձանագործություն, օժտել այն թեմատիկ բազմազանությամբ, գեղարվեստական ընդհանրացումներով և դուրս բերել համաշխարհային ասպարեզ: Նրա արվեստում ինքնատիպորեն միահյուսվել են 
Արևելքի հնագույն և եվրոպական նոր արվեստների ավանդույթները:

Հակոբ Գյուրջյանը սովորել է Շուշիի և Մոսկվայի ռեալական ուսումնարաններում: 1899 թ-ին Մոսկվայում ընդունվել է Ֆիդլերի քանդակագործական մասնավոր արվեստանոցը, 1907–10 թթ-ին սովորել է Փարիզի Ժյուլիեն ակադեմիայում, ապա հաճախել Օգյուստ Ռոդենի արվեստանոցը: 1908 թ-ից մասնակցել է Փարիզում, Մոսկվայում, Սանկտ Պետերբուրգում, Պրահայում և այլուր կազմակերպված ցուցահանդեսների: 
Գյուրջյանն ստեղծել է 300-ից ավելի աշխատանքներ՝ դիմաքանդակներ, այլաբանական, պատմական, կրոնական, դիցաբանական կերպարներ, անիմալիստական (կենդանիներ պատկերող) գործեր: Ստեղծագործական վաղ շրջանում կրել է Ռոդենի ազդեցությունը. գործերից են «Վար», «Հայ գեղջկուհիներ» բարձրաքանդակները, Արշակ Չոպանյանի, Մաքսիմ Գորկու դիմաքանդակները, «Գաղթ» կոմպոզիցիան, «Քնած դևը», «Մահացող Քրիստոսը» կիսանդրիները: 
1915–21 թթ-ին Գյուրջյանն ապրել է Մոսկվայում. ստեղծել է Ֆեոդոր Շալյապինի, Սերգեյ Ռախմանինովի, Լյուդվիգ վան Բեթհովենի կիսանդրիները: Կարճ ժամանակով եղել է Թիֆլիսում. կերտել է Անդրանիկի, Ալեքսանդր Շիրվանզադեի դիմաքանդակները: 1919–20 թթ-ին ստեղծել է Վահան Տերյանի և Անատոլի Լունաչարսկու կիսանդրիները: 1921 թ-ից ստեղծագործել է Փարիզում, մասնակցել բազմաթիվ խոշոր ցուցահանդեսների: Գործերը ցուցադրվել են Տոկիոյում, Օսլոյում, Բրյուսելում և այլուր, անհատական ցուցահանդեսներ է ունեցել Նյու Յորքում, Փարիզում: 
1920-ական թվականներին Գյուրջյանի ստեղծագործության մեջ գերակշռել են դիմաքանդակները. հեղինակը կարևորել է նյութի բազմազանությունը, ընդլայնել պլաստիկ արտահայտչականության սահմանները, հասել կերպարի բազմակողմանի բացահայտման. նշանակալի են «Օրիորդ Էդգար Բ.», «Գեորգի Յակուլով», «Մարտիրոս Սարյան», «Գարեգին Հովսեփյան», «Լևոն Կորգանով» և այլ գործեր: 1960-ական թվականներին Երևանում քանդակագործի կերտած Մ. Գորկու դիմաքանդակը դրվել է գրողի անվան դպրոցի  (այժմ` Լևոն Շանթի անվան) բակում: 
Գյուրջյանի կերտած դիցաբանական, պատմական, այլաբանական-խորհրդանշական կերպարների պլաստիկական հնարանքներն արտահայտվել են բարձրաքանդակի, հարթաքանդակի, ինչպես և դեկորատիվ արվեստի տարբեր ձևերով. լավագույն գործերից են՝ «Լեդա», «Դիանա», «Հաղթանակ», «Կլեոպատրա», «Սալոմե», «Կարիատիդ» և այլն: Կյանքի վերջին տարիներին նա ստեղծել է անիմալիստական քանդակների մեծ շարք. «Սիամի կատուն», «Աղվեսը», «Մուրացիկ կապիկը», «Ռակ շունը», «Դոգը»:
Հ. Գյուրջյան. «Գարեգին Հովսեփյանի դիմաքանդակը» (1935 թ.)
«Սալոմե» (1925–26 թթ.)

   1958 թ-ին Գյուրջյանի այրին Հայաստանին է նվիրել քանդակագործի 400 ստեղծագործություն, 1963 թ-ին փարիզաբնակ Հակոբ Առաքելյանը՝ 42, 1995 թ-ին շվեյցարահայ Չամքերթենների ընտանիքը՝ 10 քանդակ: 1959 թ-ից Գյուրջյանի գործերը մշտական ցուցադըրմամբ ներկայացված են Հայաստանի ազգային պատկերասրահի առանձին դահլիճում: